Ένα από τα πολλά ψέματα αθέων και νεοπαγανιστών κατά των Χριστιανών είναι ο ανύπαρκτος δήθεν διωγμός στη Σκυθόπολη από τους Χριστιανούς. Διαδίδοντας ψέματα και πέφτοντας σε αντιφάσεις λένε ότι το 385-388 (κατά άλλους το 341, ή το 351 κ.οκ.) “από τα πιο απομακρυσμένα σημεία της Αυτοκρατορίας σέρνονταν δεμένοι με αλυσίδες αμέτρητοι πολίτες κάθε ηλικίας και κάθε κοινωνικής τάξεως. Και από αυτούς πολλοί πέθαιναν στη διαδρομή ή στις ανά τόπους φυλακές. Και όσοι κατόρθωναν να επιζήσουν, κατέληγαν στη Σκυθόπολη, μία απόκεντρη πόλη της Παλαιστίνης, όπου είχαν στηθεί τα όργανα των βασανιστηρίων και των εκτελέσεων”
"Κύριε ὁ Θεός ἡμῶν... τό εὐσεβές ἡμῶν ἔθνος τῆ δυνάμει σου κραταίωσον, τήν νεότητα παιδαγώγησον, τό γῆρας περικράτησον, τούς ὀλιγοψύχους παραμύθισον, τούς ἐσκορπισμένους ἐπισυνάγαγε, τούς πεπλανημένους ἐπανάγαγε καί σύναψον τῆ ἁγία σου Ἐκκλησία, ἤν τῆ θεία σου χάριτι καλῶς διαφύλαξον..."
18 Ιουνίου 2021
Σκυθόπολη – Ένα ακόμα ψέμα των αθέων.
Κατ’ αρχάς στη Σκυθούπολη δεν ήταν Χριστιανοί, αλλά Αρειανιστές (δηλαδή οπαδοί της αίρεσης του Άρειου), και αυτοκράτορας ήταν ο Αρειανιστής Κωνστάντιος, και επίσκοπός της Σκυθόπολης ήταν ο καθηρημένος Αρειανιστής Πατρόφιλος, του οποίου το κρανίο οι ειδωλολάτρες το μετέτρεψαν σε λυχνάρι μετά την βεβήλωση του τάφου του, επί του ασεβούς αυτοκράτορα Ιουλιανού.
Η Σκυθόπολη ήταν τόπος εξορίας και Ορθοδόξων επισκόπων. Ο Ευσέβιος, εκ Σαρδηνίας, εξορίστηκε από τον αυτοκράτορα Κωνστάντιο στην Σκυθόπολη και αργότερα στην Καππαδοκία, εξ αιτίας της ομολογίας της Ορθοδόξου πίστεώς του. Αλλά, όταν οι Χριστιανοί διώκονταν από τον Αρειανιστή αυτοκράτορα Κωνστάντιο, για τους Εθνικούς δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
Οι νεοπαγανιστές για τον «διωγμό» της Σκυθόπολης επικαλούνται τα γεγονότα που περιγράφει μόνο ο Αμμιανός Μαρκελλίνος, τα οποία διαστρεβλώνουν με συκοφαντικό τρόπο, δίνοντας ψεύτικη ερμηνεία στο λατινικό κείμενο, που ακόμα και ένας ανόητος που γνωρίζει στοιχειώδη ανάγνωση, εάν μπει στον κόπο να το διαβάσει θα καταλάβει ότι οι νεοπαγανιστές το ερμηνεύουν ψευδώς. Θα καταλάβει ότι τα δικαστήρια της Σκυθόπολης στήθηκαν για πολιτικούς λόγους. Δεν στήθηκαν για να εξολοθρεύσουν όλους τους Εθνικούς (ειδωλολάτρες), ή όποιον ήταν Εθνικός, αλλά για να δικάσουν εκείνους τους συγκεκριμένους Εθνικούς που ζήτησαν χρησμό από κάποιο συγκεκριμένο μαντείο της Ανατολής, στέλνοντας σε αυτό γραπτές λίστες με τις επιθυμίες τους να αποκτήσουν ανώτερα κρατικά αξιώματα και φάνηκαν ύποπτοι ότι συνωμοτούσαν κατά του αυτοκράτορα.
Δηλαδή το πρόβλημα δεν ήταν οι θυσίες και οι χρησμοί αυτοί καθ’ εαυτοί, αλλά επειδή όλα αυτά θεωρήθηκε ότι έγιναν κατά του αυτοκράτορα, με σκοπό την πολιτική ανατροπή του! Δεν αποτελούν δηλαδή δίκες/διωγμούς κατά Εθνικών, αλλά κατά πιθανών συνωμοτών. Αν ήταν διωγμός κατά Εθνικών, δεν θα προσάγονταν να δικαστούν ΜΟΝΟ αυτοί οι Εθνικοί που έστειλαν τις γραπτές επιθυμίες τους σε ένα μαντείο, αλλά όλοι οι Εθνικοί. Η προσαγωγή έγινε λοιπόν βάσει της υποψίας μήπως οι εν λόγω Εθνικοί ήταν συνωμότες.
Οι γραπτές επιθυμίες προς το μαντείο των κατηγορουμένων δόθηκαν στον αυτοκράτορα Κωνστάντιο. Αλλά από ποιους; «Μερικές από αυτές τις γραπτές λίστες με επιθυμίες στάλθηκαν, με κακό σκοπό, στον αυτοκράτορα», όπως ρητά γράφει ο Αμμιανός. Δεν είναι απαραίτητο λοιπόν ότι οι καταγγελίες έγιναν από Χριστιανούς, αλλά από αντίζηλους προς τα πρόσωπα αυτά, Εθνικούς και μη. Εξάλλου, το λογικό είναι ότι μόνον οι Εθνικοί είχαν πρόσβαση εντός του μαντείου, όπου υπήρχαν οι γραπτές επιθυμίες, και όχι οι Χριστιανοί. Άρα, οι Εθνικοί που φθονούσαν Εθνικούς είναι οι ηθικοί αυτουργοί για όλη αυτή την ιστορία.
Ο αυτοκράτορας Κωνστάντιος όρισε κάποιον Παύλο να διεξάγει δίκες κατά των υπόπτων, κι όχι «να ξεκινήσει γενοκτονία», όπως ξεδιάντροπα ισχυρίζονται οι Νεοπαγανιστές. «Δίκη» σημαίνει «κάποιοι αθωώνονται», «κάποιοι καταδικάζονται». Δεν σημαίνει «γενοκτονία».
Οι περισσότεροι από τους κατηγορούμενους προέρχονταν από την Αντιόχεια και την Αλεξάνδρεια. Αυτό ενισχύει την άποψη πως δεν επρόκειτο για «διωγμό κατά Εθνικών όλης της αυτοκρατορίας», αλλά για δίκες κατά συνωμοτών μιας περιοχής. Ο Αμμιανός Μαρκελλίνος γράφει ότι οι περισσότεροι κατηγορούμενοι κατάγονταν από τις δύο αυτές πόλεις. Αλλά ούτε «διωγμός κατά των Εθνικών της περιοχής» μπορεί να θεωρηθεί, διότι δικάστηκαν μόνο όσοι Εθνικοί της περιοχής είχαν ζητήσει χρησμό από ένα μαντείο, και όχι όλοι οι Εθνικοί της περιοχής.
Πολλοί επώνυμοι κατηγορούμενοι (όπως λ.χ. ο πρώην έπαρχος Σιμπλίκιος, ο πρώην έπαρχος Παρνάσιος, ο ποιητής Ανδρόνικος, ο φιλόσοφος Δημήτριος Κυθράς) που δικάστηκαν, είτε αθωώθηκαν είτε εξορίστηκαν.
Σε ένα «στρατόπεδο θανάτου» βέβαια ούτε γίνεται λόγος για αθώωση ή εξορία. Μόνο για εκτέλεση. Οι ειδωλολάτρες όμως, επίτηδες χρησιμοποιούν «λανθασμένη» ορολογία. Εν γνώσει τους παραποιούν την αλήθεια. Ενώ διαβάζουν ότι αθωώθηκαν κατηγορούμενοι, προτιμάνε να τα αγνοούν και να αποκαλούν «στρατόπεδα θανάτου» τα δικαστήρια.
Το ότι ΜΕΡΙΚΟΙ μόνο εξ αυτών δέθηκαν με αλυσίδες, δεν σημαίνει τίποτα ιδιαίτερο ή δραματικό. Το να φοράει κάποιος υπόδικος τότε αλυσίδες ήταν πολύ συνηθισμένο, όπως φορούσε ο απόστολος Παύλος όταν είχε συλληφθεί από τους ειδωλολάτρες και περίμενε τη δίκη του…
Αυτοί που μετά τις δίκες εκτελούνταν ήταν κυρίως έμποροι φαρμάκων και γητειών και μαύροι μάγοι που επικαλούνταν πνεύματα. Αλλά είναι πασίγνωστο ότι και οι Παγανιστές αυτοκράτορες και οι αρχαίοι Έλληνες τιμωρούσαν τη μαύρη μαγεία με νόμους και ποινές.
Φυσικά και γίνονταν βασανιστήρια κατά ορισμένων κατηγορουμένων. Όμως ο ίδιος ο παγανιστής Αμμιανός Μαρκελλίνος όχι μόνο δικαιολογεί τον ηγεμόνα που διατάσσει βασανιστήρια όταν απειλείται η εξουσία του, αλλά μας πληροφορεί ότι υπήρχαν οι (παγανιστικοί) «Κορνήλιοι νόμοι», ήδη από τα προχριστιανικά χρόνια, τους οποίους «βελτίωσε» ο Ιούλιος Καίσαρ, και οι οποίοι επέτρεπαν τη χρήση βασανιστηρίων στην ανάκριση προκειμένου να αποκαλυφθούν συνωμοσίες κατά του ηγεμόνα.
Συνοψίζοντας, καθίσταται σαφές σε κάθε αντικειμενικό άνθρωπο ότι:
1. ούτε «στρατόπεδα θανάτου» ήταν τα δικαστήρια στη Σκυθόπολη,
2. ούτε στρέφονταν κατά των Εθνικών βάσει της θρησκείας τους,
3. ούτε τοπικός διωγμός κατά Εθνικών ήταν,
4. ούτε απαραιτήτως θανατώνονταν από αυτά οι κατηγορούμενοι.
5. Ούτε κάλυπτε την αυτοκρατορία η εξουσία του Παύλου για τη συγκεκριμένη έρευνα.
6. Ούτε διώχθηκαν οι κατηγορούμενοι για μόνη τη χρήση θυσιών.
7. Ακόμα και τα βασανιστήρια που υπέστησαν ΜΕΡΙΚΟΙ μόνο εξ αυτών, έγιναν ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟΥΣ αρχαιότερους νόμους.
8. Έτσι κι αλλιώς ο αυτοκράτορας Κωνστάντιος ήταν αιρετικός Αρειανός κι όχι Ορθόδοξος Χριστιανός, και μάλιστα εξόρισε στην Σκυθόπολη (στο «στρατόπεδο θανάτου»!) τον Χριστιανό Ορθόδοξο Άγιο Ευσέβιο!
Με όλα αυτά τα αποδεικτικά στοιχεία συντρίβονται η προπαγάνδα και οι συκοφαντίες των αθέων κατά των Ορθοδόξων Χριστιανών, οι οποίοι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα γεγονότα, και έτσι πέφτει στο κενό η προσπάθεια σπίλωσης της Ορθοδοξίας, που γίνεται σε μια προσπάθεια των νεοπαγανιστών να μην βλέπει ο κόσμος τα εγκλήματα που διέπραξαν με σωρεία διωγμών κατά των χριστιανών και να τους αποπροσανατολίσουν ώστε να τους παρασύρουν στην αθεΐα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:Στρατής Ανδριώτης.
ΠΗΓΗ: oodegr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου