22 Αυγούστου 2020

Ναύαρχος Παύλος Κουντουριώτης. Πιστός στον Χριστό και στην Ελλάδα!

 

Στις 22 Αυγούστου του 1935 τα μάτια του Ναυάρχου Παύλου Κουντουριώτη κλείνουν για πάντα...

Η διαθήκη του όπως ο ίδιος της έγραψε:

«Ἔζησα πιστός εἰς τήν Χριστιανικήν Θρησκείαν καί εἰς τήν Ἀνατολικήν Ὀρθόδοξον Ἑλληνικήν Ἐκκλησίαν. Ἠγάπησα δι’ ὅλης τῆς ψυχῆς μου τήν Πατρίδα μου. Κατά τό μέτρον τῶν δυνά- μεών μου καί τῇ βοηθείᾳ τοῦ Θεοῦ ἐξετέλεσα τό καθῆκον μου. Ἀτενίζω ἤρεμος τήν κρίσιν τῆς ἱστορίας ... Ὅλη μου ἡ στοργή ἀνήκει εἰς τήν Ὕδραν, ὅλη μου ἡ ψυχή εὔχεται πρός τόν Θεόν διαπύρως νά φυλάττει τήν Ἑλλάδα.
Ἐν Ἀθήναις 15 Νοεμβρίου 1926
Παῦλος Κουντουριώτης»
Κείμενο: Μωραΐτες εν Χορώ

Έτσι είναι οι ΗΡΩΕΣ, οι ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΔΡΕΣ. Πιστοί στον Χριστό και με αγάπη στην Ελλάδα. Γι' αυτό και μεγαλούργησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: