11 Φεβρουαρίου 2021

Στις 6 τάξεις Γυμνασίου - Λυκείου, μόνο στην Α΄ Γυμνασίου διδάσκεται περιληπτικά ο Μέγας Αλέξανδρος.



 Είναι αδιανόητο να περιφρονείται σήμερα και να απαξιώνεται τόσο πολύ από την ελληνική παιδεία ο Μέγας Αλέξανδρος, ο άνθρωπος που πέτυχε το μεγαλύτερο έπος της ελληνικής ιστορίας. Κανένα πρόσωπο της ιστορίας δεν εγκωμιάσθηκε τόσο πολύ όσο ο Μέγας Αλέξανδρος, ο βασιλιάς της Μακεδονίας, ο ηγεμών της Ελλάδας, ο Κύριος της Ασίας.

Δυστυχώς, τα ελληνικά σχολικά βιβλία ιστορίας, δεν περιέχουν σχεδόν τίποτα για τον Μέγα Αλέξανδρο. Στις 6 τάξεις Γυμνασίου καί Λυκείου, ο Μέγας Αλέξανδρος περιγράφεται ΜΟΝΟ στο βιβλίο ιστορίας της Α΄ Γυμνασίου στη σελίδα 100 σε μια περιληπτική περίληψη της περιλήψεως, στην οποία δεν αναφέρεται καν ως Μέγας (λόγω οικονομίας στο μελάνι;;;), αλλά απλά Αλέξανδρος, και σχολιαστής είναι ο Δημοσθένης που εχθρευόταν τον Μέγα Αλέξανδρο. Αν οι Τούρκοι είχαν Μέγα Αλέξανδρο στην "ιστορία" τους, θα το δίδασκαν ακόμα και στα διαλλείματα….. ενώ στα ελληνικά βιβλία ιστορίας, π.χ. της Α' Λυκείου, υπάρχει χώρος 67 σελίδων για διδασκαλία της ιστορίας λαών Μεσοποταμίας, Αιγύπτου, Φοινίκων, Εβραίων, Χετταίων, Μήδων και Περσών, Ινδών και Κινέζων....
Άραγε, δεν γνωρίζουν στα υπουργεία Παιδείας ότι οι επιτυχίες του Μεγάλου Αλεξάνδρου είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα της αρχαιότητας; Ότι είναι ο άνθρωπος που με μικρή σχετικά στρατιωτική δύναμη διέλυσε την μεγάλη περσική αυτοκρατορία και επιβλήθηκε σε μια τεράστια έκταση;
Δεν συγκινούνται στα υπουργεία Παιδείας που όλοι οι σπουδαίοι ιστορικοί αποδίδουν στον Μέγα Αλέξανδρο την ρωμαϊκή κοσμοκρατορία, τον θρίαμβο του χριστιανισμού, την βυζαντινή αυτοκρατορία, τον αραβικό πολιτισμό, που ακόμα και οι μουσουλμάνοι θεωρούν ότι τον έστειλε ο Θεός για να δείξει την οδό της Αληθείας! Μέχρι και ο Ναπολέων, ή και αυτός ακόμα ο Δαρείος τον θαύμαζαν!!!
Στα υπουργεία Παιδείας έχουν πολλά σημαντικότερα θέματα από τον Μ. Αλέξανδρο που κατέλυσε την περσική τυραννία πέραν της Μικρασίας, στις πόλεις της Φοινίκης, Αιγύπτου, Συρίας, Ιράκ, Ιράν, Ουζμπεκιστάν, λέγοντας ότι θέλω "να σπείρω πολιτισμό και να απλώσω την ελληνική δικαιοσύνη και την ειρήνη σ’ όλα τα μέρη του κόσμου";
Δυστυχώς, σ' αυτή τη χώρα, οι ιθύνοντες δεν εκτιμούν ότι ο Μ. Αλέξανδρος διέδωσε έως την Ινδία τον ελληνικό πολιτισμό. Ότι ακόμη και σήμερα στο Αφγανιστάν, στο Πακιστάν και στην Αραβία είναι έντονα τα σημάδια της ελληνικής τέχνης, στα Ινδικά νομίσματα, στον πολιτισμό της Αιγύπτου, της Περσίας, της Ιορδανίας. Ότι η ελληνική γλώσσα ήταν για πολλά χρόνια η δημοφιλής διεθνής γλώσσα, η γλώσσα της παιδείας και το γεγονός ότι οι λαοί αυτοί γνώριζαν ελληνικά βοήθησε στη διάδοση και εξάπλωση του χριστιανισμού.
Δεν αισθάνονται κάτι όλοι αυτοί των "γραμμάτων" που ο Μέγας Αλέξανδρος δημιούργησε την μεγαλύτερη διεθνή κοινότητα σε όλη την παγκόσμια ιστορία; Έναν κόσμο 1000 ετών σε Αίγυπτο και Συρία όπου κυριάρχησε ο ελληνισμός. Στην Ανατολία για 1650 χρόνια, καί 300 χρόνια στο Αφγανιστάν και πέραν αυτού, που επέδρασε ακόμα και στον ιουδαϊσμό;
Ο Μ. Αλέξανδρος και οι διάδοχοί του, δημιούργησαν επί σειρά αιώνων έναν μεγαλοπρεπή πολιτισμό. Άφησαν μέρη γεμάτα μνημεία, από την Συρία μέχρι το Αφγανιστάν! Ο Μ. Αλέξανδρος δεν κατέστρεφε πόλεις, αλλά ίδρυε πόλεις και αισθανόταν υπερηφάνεια όταν τις έχτιζε. Έχτισε 70 πόλεις στην Ανατολή. Έχτισε πόλεις που είχαν καταστρέψει οι Ασιάτες.
Ήταν ο άνθρωπος για τον οποίο ερχόντουσαν πρέσβεις απ’ όλες τις χώρες (Λιβύη, Ιταλία, Αιθιοπία, Κέλτες, Ίβηρες κ.α.) ζητώντας τη φιλία του. Η φήμη του Μ. Αλεξάνδρου απλώθηκε από τότε σε όλο τον κόσμο. Όλοι τον εγκωμιάζουν μέχρι σήμερα, πλήν ελαχίστων, που τον χαρακτηρίζουν ακόμα και ως «σφαγέα των λαών». Ποιοι; Αυτοί που δεν έχουν αφήσει κομμάτι της γης που να μην το έχουν αιματοκυλήσει. Αυτοί που καταδυνάστευσαν και σκλάβωσαν λαούς, κατέσφαξαν Ινδιάνους, έριξαν βόμβες (Χιροσίμα, Ναγκασάκι) αφήνοντας εκατόμβες αθώων θυμάτων. Αυτοί που διέπραξαν αποικιοκρατίες, σταυροφορίες, κλέβοντας και σκλαβώνοντας ανθρώπους, γενοκτονίες στη Μικρασία καί την Αρμενία. Αυτοί που εν ονόματι του κομουνισμού θανάτωσαν δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους στη Ρωσία και αλλού. Αυτοί που ξεχνάνε τις μάστιγες της ανθρωπότητας τον Αλάριχο, τον Αττίλα, ή τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ….
Εν τέλει, τι είδους άτομα υπηρετούν και αποφασίζουν για την ελληνική παιδεία; Τόσο πολύ είναι επηρεασμένοι από την μαύρη προπαγάνδα; Ποιοι τους προωθούν σε επιτελικές θέσεις ώστε να αποφασίζουν τι θα διδαχθούν τα παιδιά μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: