5 Μαρτίου 2024

Ένας πρώην μουσουλμάνος διηγείτε την μεταστροφή του στον Χριστιανισμό.

 Ένας πρώην μουσουλμάνος διηγείται.

Όταν δούλευα σ' ένα μουσουλμανικό τζαμί σάν ιμάμης μίας ενορίας, δίδασκα στην ενορία μου ότι ο Ιησούς Χριστός δεν είναι Θεός. Τότε κάποιος απ' το πλήθος, ίσως μουσουλμάνος, με ρώτησε:
Ποιος είναι ο Ιησούς;
Εγώ δίδασκα ότι ο Ιησούς δεν είναι Θεός, αλλά η ερώτηση ήταν, Ποιος είναι;
Για να μάθω διάβασα όλο το Κοράνι ξανά.
Όταν το διάβασα, διαπίστωσα ότι το όνομα του προφήτη Μωάμεθ το βρήκα σε 4 μέρη, αλλά το όνομα του Ιησού σε 25 μέρη.
Εκεί μπερδεύτηκα λίγο:
Γιατί το Κοράνι δείχνει προτίμηση στον Ιησού;
Και το δεύτερο:
Δεν είδα καθόλου γυναικεία ονόματα στο Κοράνι, ούτε της μητέρας του Μωάμεθ ούτε της γυναίκας του ούτε των παιδιών του.
Στο Κοράνι υπάρχει μόνο ένα γυναικείο όνομα, και αυτό είναι της Μαριάμ, της μητέρας του Ιησού!
Στο «ιερό» Κοράνι κεφάλαιο 3, το όνομα του κεφαλαίου είναι: Η οικογένεια της Μαριάμ, και ολόκληρο το κεφάλαιο 19 ονομάζεται Μαριάμ.
Έτσι ήμουν περίεργος να μάθω:
Γιατί το Κοράνι τα λέει όλα αυτά;
Από το κεφάλαιο 3 στίχος 34 και μετά λέει ότι η Μαρία γεννήθηκε αναμάρτητη,
δεν διέπραξε ποτέ κανένα αμάρτημα στη ζωή της, ήταν αειπάρθενος.
Στο Κοράνι κεφάλαιο 50 στίχος 23 λέει ότι πήγε στον Παράδεισο με το φυσικό της Σώμα, ακόμη και η Ανάληψή της είναι γραμμένη στο Κοράνι.
Και για τον Ιησού όταν διάβασα το κεφάλαιο 3 στίχοι 45 έως 55, υπάρχουν 10 στοιχεία που αναφέρονται στον Ιησού.
Το πρώτο που λέει το Κοράνι, (φράση Αραβική) σημαίνει: ο Λόγος του Θεού.
Και το δεύτερο: (Αραβικά) πού σημαίνει: Πνεύμα του Θεού,
και το τρίτο: (Αραβικά) που σημαίνει: Ιησούς Χριστός.
Έτσι το Κοράνι δίνει για τον Ιησού τα ονόματα: Λόγος του Θεού,
Πνεύμα του Θεού,
Ιησούς Χριστός.
Το Κοράνι λέει ακόμα ότι ο Ιησούς περίπου δύο ημέρες μετά την γέννησή του άρχισε να μιλάει.
Το Κοράνι λέει ότι ο Ιησούς δημιούργησε ένα ζωντανό πουλί με πηλό, πήρε πηλό, σχημάτισε πουλί, φύσηξε σ' αυτό και ζωντάνεψε!
Το Κοράνι λέει, ότι ο Ιησούς θεράπευσε έναν άνδρα που γεννήθηκε τυφλός,
και έναν με λέπρα κλπ.
Όλως περιέργως το Κοράνι λέει ότι ο Ιησούς έδωσε ζωή σε νεκρούς, ότι πήγε στον Παράδεισο, είναι ζωντανός και θα ξανάρθει!
Όταν είδα όλα αυτά στο Κοράνι,
σκέφτηκα τι λέει το Κοράνι για τον Μωάμεθ. Σύμφωνα με το Κοράνι ο προφήτης Μωάμεθ δεν είναι ο Λόγος του Θεού,
ούτε Πνεύμα του Θεού,
δεν μίλησε όταν ήταν δύο ημερών, ποτέ δεν ζωντάνεψε πουλί με πηλό, ποτέ δεν θεράπευσε αρρώστους,
ποτέ δεν ανέστησε νεκρούς, πέθανε κανονικά, και σύμφωνα με το Ισλάμ δεν είναι ζωντανός ούτε θα ξανάρθει.
Έτσι υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σ' αυτούς τους δύο προφήτες.
Δεν ονόμαζα τον Ιησού Θεό, μου ήρθε η ιδέα ότι, είναι προφήτης μεγαλύτερος απ’ τον Μωάμεθ.
Έτσι μια μέρα πήγα στον δάσκαλό μου, σ’ αυτόν που με δίδασκε 10 χρόνια στο Αραβικό Κολλέγιο και τον ρώτησα:
Δάσκαλε, πώς έκανε ο Θεός το Σύμπαν;
Και μου είπε ότι, ο Θεός δημιούργησε το Σύμπαν μέσω του Λόγου.
Η επόμενη ερώτηση ήταν:
Ο «Λόγος» είναι ο Δημιουργός ή η Δημιουργία; Πρέπει να το ξεκαθαρίσετε γιατί το Κοράνι λέει ότι ο Ιησούς είναι ο Λόγος του Θεού.
Αν ο δάσκαλος πει ότι ο Λόγος του Θεού είναι ο Δημιουργός, αυτό σημαίνει πως ο Ιησούς είναι ο Δημιουργός και οι μουσουλμάνοι πρέπει να γίνουν Χριστιανοί!
Αν πει ότι ο Λόγος είναι η Δημιουργία θα παγιδευτεί.
Ξέρετε γιατί; Επειδή είπε ότι όλα δημιουργήθηκαν μέσω του Λόγου.
Αν έλεγε ότι ο Λόγος ήταν η Δημιουργία τότε πως ο Θεός δημιούργησε τον Λόγο;
Έτσι δεν μπορούσε να πει ότι ο Λόγος είναι η Δημιουργία, γι’ αυτό και θύμωσε και με πέταξε έξω λέγοντας:
Ο Λόγος δεν είναι ο Δημιουργός ούτε η Δημιουργία.
Έτσι όταν μου είπε αυτό ο δάσκαλός μου εγώ του είπα:
Ο Λόγος δεν είναι ο Δημιουργός ούτε η Δημιουργία, τότε γιατί οι Χριστιανοί λένε ότι ο Λόγος είναι ο Υιός του Θεού; Μετά μου είπε:
Αν έχει Υιό ο Θεός να του δείξω την σύζυγό του, γιατί χωρίς σύζυγο δεν κάνεις παιδί.
Τότε του έδειξα ένα απόσπασμα του Κορανίου που λέει ότι ο Θεός μπορεί να βλέπει χωρίς μάτια, μπορεί να μιλήσει χωρίς γλώσσα. μπορεί να ακούσει χωρίς αυτιά,
το γράφει στο Κοράνι, επομένως, του λέω, ο Θεός μπορεί να κάνει παιδί και χωρίς σύζυγο.
Τότε είχα μεγάλη διαφωνία και ξέρετε τί έκανα;
Πήρα το Κοράνι στο στήθος και είπα:
Αλλάχ πες μου τι να κάνω;
Γιατί το Κοράνι λέει ότι ο Ιησούς είναι ακόμη ζωντανός, αλλά ο Μωάμεθ όχι.
Πες μου Εσύ ποιόν να δεχτώ;
Μετά την προσευχή μου άνοιξα το Κοράνι,
δεν ρώτησα κανέναν, ρώτησα μόνο τον Αλλάχ μου.
Όταν άνοιξα το Κοράνι, είδα το κεφάλαιο 10 στίχος 94.
Ξέρετε τι λέει;
Αν έχεις οποιαδήποτε αμφιβολία σ' αυτό το Κοράνι το οποίο σου δίνω, πήγαινε να διαβάσεις την Βίβλο, ή ρώτα αυτούς που διαβάζουν την Βίβλο, η αλήθεια αποκαλύπτεται εκεί!
Ετσι αν με ρωτήσετε ποιος μ' έκανε Χριστιανό, δεν ήταν, αδελφοί ή αδελφές, ούτε ιερείς ούτε Καρδινάλιοι ούτε ο Πάπας, αλλά το ιερό Κοράνι με προσηλύτισε στην Χριστιανοσύνη!
Το ιερό μου Κοράνι λέει ότι ο Ιησούς είναι ο Λόγος του Θεού, το ίδιο λέει και η ιερά Βίβλος.
Επομένως και τα δύο μοιάζουν πολύ, και ήμουν χαρούμενος να έχω και τα δύο. Χρειάζομαι, είπα, και το Κοράνι και τη Βίβλο. Είχα τη διάθεση να είμαι μία μέρα Χριστιανός μία μέρα μουσουλμάνος.
Ενώ σκεφτόμουν έτσι ξανά άκουσα κάτι ακόμα από τον Ιωάννη κεφάλαιο 1 στίχος 12, κάτι υπέροχο για μένα,
εκεί που γράφει στη Βίβλο ότι όποιος δεχτεί τον Ιησού θα του δώσει δύναμη να ονομαστεί παιδί του Θεού.
Ξέρετε, παντού στο Κοράνι ο Θεός αποκαλεί τους ανθρώπους σκλάβους και ο Αλλάχ είναι το αφεντικό.
Ο αφέντης δεν μπορεί νʼ αγαπήσει τους σκλάβους, ούτε ο σκλάβος τον αφέντη.
Δεν μʼ αρέσει να με ονομάζουν σκλάβο.
Το Κοράνι λέει: είσαι ο σκλάβος μου.
Αλλά όταν άκουσα το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο κεφάλαιο 1 στίχος 12 να λέει:
Αν πιστέψετε στον Ιησού, ο Ιησούς θα σας δώσει δύναμη να γίνεται παιδιά του Θεού. Αμέσως είπα ότι εγώ χρειάζομαι τον Ιησού γιατί θέλω να είμαι παιδί του Θεού.
Τότε άρχισα να αποκαλώ τον Θεό «Πατέρα». Μέχρι τότε δεν ήξερα ότι μπορούσα να το κάνω.
Ξέρετε ο Ιησούς μας έμαθε την προσευχή στα αραμαϊκά: Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, Αμπού, είπε, στ' αραβικά σημαίνει ο Πατέρας μας.
Και δεν μπορώ να σας εκφράσω την χαρά μου όταν αποκαλώ τον Θεό Πατέρα μου.
Και όταν σκέφτομαι ότι ο Δημιουργός του Σύμπαντος είναι ο Πατέρας μου έχω μια χαρά που δεν μπορώ να εκφράσω.
Μʼ αρέσει πολύ ν' αποκαλώ τον Θεό Πατέρα.
Τότε αποφάσισα ν' αποδεχτώ τον Χριστό!
(Ανώνυμος πρωην μουσουλμάνος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: