24 Νοεμβρίου 2022

Οι Άγιοι Ακίνδυνοι στα Μυστεγνά της Λέσβου.

 

Ένας φίλος βοσκός από το καταταλαιπωρημένο νησί της Λέσβου, μου εκμυστηρεύθηκε τόν αβάστακτο πόνο πού έχει στά εσώψυχα του , νά μήν μπορεί νά εργαστεί με άνεση , όπως παλαιά δηλ. νά βοσκήσει αμέριμνα τά πρόβατα του.

Ήταν Ιούλιος 2018 όταν μάς έλεγε:
-Τί νά σού πώ αδελφέ
Εκεί πού λέγαμε ότι εξαλείφτηκαν οί λύκοι καί τά τσακάλια , μάς προέκυψαν άνθρωποι πεινασμένοι πού έρχονται από απέναντι, από τά μικρασιατικά παράλια.
Άν σού πώ πόσα πρόβατα έχασα τούς τελευταίους μήνες θά αναρωτηθείς γιατί δέν τά πουλάω καί νά ησυχάσω;
Αλλά τά αγαπάω τά ζώα μου αλλά και τούτη την γη και όπως ξέρεις έχω πάντα μαζί μου στο ταγάρι μου λάδι , φυτιλάκια και θυμίαμα για να ανάβω τα ξωκλήσια της Μυτιληναίας Γης.
Μιά προηγούμενη μέρα πήγα στο ερειπωμένο μοναστηράκι των ΑΓΙΩΝ ΑΚΙΝΔΥΝΩΝ στα Μιστεγνά.
Ό πάνω ναός ήταν κλειστός καί πήγα στό κάτω εκεί κοντά στό αγίασμα.
Μού έκανε έκπληξη πού πρωί – πρωί πρίν ακόμα χαράξει ό ήλιος τά κανδήλια ήταν αναμμένα καί ό χώρος ευωδίαζε θυμίαμα.
Ένα παλληκάρι , αξιωματικός μέ ευθυτενές παρουσιαστικό κρατούσε τό θυμιατήρι καί θύμιαζε τόν προαύλιο χώρο πιό πέρα.
Μπράβο
είπα μέσα μου , «θά είναι κανένας αξιωματικός από τήν διπλανή στρατιωτική μονάδα πού ήρθε νά ανάψει τά κανδήλια.»
Με χαρά τόν πλησίασα , τόν χαιρέτισα.
Όταν τόν ρώτησα πώς τόν λένε , μού είπε
«ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ»
Τότε κατάλαβα ότι ήρθε νά προσκυνήσει τόν ΑΓΙΟ του Προστάτη γιατί πολλοί από τό νησί φέρουν τό όνομα αυτό.
Προσπάθησα νά γίνω φιλικός μαζί του, αλλά αυτός ήταν σοβαρός ..όταν τόν ρώτησα από πού κατάγεται μού απάντησε κοφτά « από τήν Περσία»
Εκεί « τά έπαιξα», στό μυαλό μου πέρασε ή σκέψη μήπως είναι τυχόν μεταμφιεσμένος σάν αξιωματικός από αυτούς πού μάς έρχονται από τίς Μυστικές υπηρεσίες τών χωρών τής Μέσης Ανατολής;
Αλλά καί πάλι σκέφτηκα , άν ήταν έτσι θά μού τό έλεγε;
Επέμενα νά μού διευκρινίσει από πού είναι ακριβώς καί αυτός μού είπε .
-« Από τήν Περσία είμαι τό ίδιο καί οί φίλοι μου καί γνωρίζουμε αυτό τό μέρος πολύ καλά»
« εσύ νά μήν στενοχωρείσαι μέ τήν κατάσταση αυτή πού υπάρχει σήμερα στό νησί , θά αλλάξει σύντομα»
« ΠΕΝΤΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟ καί ΤΉΝ ΕΛΛΑΔΑ»
Μέ τά τελευταία αυτά λόγια εξαφανίστηκε σάν αστραπή από μπροστά μου.
Ό φίλος μου βοσκός έχει Γέροντα αγιορείτη πού όταν τού περιέγραψε τό παράδοξο αυτό συμβάν, τού είπε ότι αυτός πού είδε ήταν ό ΑΓΙΟΣ ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ . Όσο δε αναφορά γιά τούς Πέντε αξιωματικούς πού θά σώσουν τήν Ελλάδα είναι οι ΠΕΝΤΕ ΑΓΙΟΙ ΑΚΙΝΔΥΝΟΙ Ακίνδυνος, Πηγάσιος, Ανεμπόδιστος, Ελπιδοφόρος καί Αφθόνιος, όλοι τους αξιωματούχοι από τήν Περσία ορμώμενοι.
« Η νήσος Λέσβος τιμάει τους ΑΓΙΟΥΣ ΑΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ιδιαίτερα πέρα από την εορτή τους στις 2 Νοεμβρίου αλλά και στις 5 με 6 Μαΐου εκάστου έτους.
(Χρήστος Μαρκόπουλος)
Αμην
ΒΟΉΘΕΙΆ ΜΑΣ ΟΙ ΆΓΙΟΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: