18 Ιουνίου 2021

ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΟΤΑΝ EXETE ΠΙΕΙ ΑΛΚΟΟΛ!

 Περπατώντας μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο,είδα έναν ταμία να μιλάει με ένα μικρό αγόρι, ήταν 5 ή 6..

Ο ταμίας είπε στον μικρό, " Λυπάμαι, αλλά δεν έχεις αρκετά χρήματα για να αγοράσεις αυτή την κούκλα. Ο μικρός στράφηκε ξανά στον ταμεία και τον ξανά ρωτάει: Είστε σίγουρος ότι δεν έχω αρκετά χρήματα;
Ο ταμίας για άλλη μια φορά μέτρησε τα λεφτά του και απάντησε: "Ξέρεις ότι δεν έχεις αρκετά χρήματα για να αγοράσεις την κούκλα.." Ο μικρός όμως συνέχισε να την κρατάει.
Τότε πλησίασα προς το μέρος του και τον ρώτησα που ήθελε να δώσει αυτή την κούκλα.Για να μου απαντήσει..
" Είναι η κούκλα που αγαπούσε η αδερφή μου περισσότερο και την ήθελε τόσο πολύ. Ήθελα να της την κάνω δώρο για τα γενέθλιά της....
Αλλά τώρα πρέπει να την δώσω στη μαμά μου για να της την δώσει εκεί ψιλά που είναι. " Τα μάτια του ήταν τόσο λυπημένα καθώς το έλεγε αυτό. " Η αδερφή μου πήγε να είναι με τον Θεό.. Ο μπαμπάς λέει ότι η μαμά θα δει τον Θεό πολύ σύντομα και σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να πάρει την κούκλα μαζί για να της την δώσει..."
Η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπάει εκείνη την στιγμή.Το αγοράκι με κοίταξε και είπε, "Είπα στον μπαμπά να πει στη μαμά να μην φύγει ακόμα. Θέλω να με περιμένει μέχρι να γυρίσω από το εμπορικό κέντρο και εκείνη την στιγμή μου δείχνει μια πολύ ωραία φωτογραφία του που γελούσε γλυκά.Αυτή την φωτογραφία "Θέλω η μαμά να την πάρει μαζί για να την έχει η αδελφή μου και να μην με ξεχάσει ποτέ".
' Αγαπώ πολύ τη μαμά μου και εύχομαι να μην με αφήσει, αλλά ο μπαμπάς λέει ότι πρέπει να μείνει με την μικρή μου αδερφή δίπλα στον θεό. " Μετά κοίταξε ξανά την κούκλα με ματάκια θλιμμένα σχεδόν δακρυσμένα ..
Εγώ αμέσως κοιτάω το πορτοφόλι μου και λέω στον μικρό.Φέρε τα χρήματα σου για να ελέγξουμε ξανά αν φτάνουν για την κούκλα."
" Εντάξει ", είπε, " ελπίζω να έχω αρκετά ". Του πρόσθεσα μερικά από τα χρήματά μου χωρίς να τα δει και αρχίσαμε να τα μετράμε ξανά. Υπήρχαν αρκετά για την κούκλα και έμεναν μερικά ακόμα περίσσεμα.
Ο μικρός είπε, " Ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε όσα χρήματα χρειαζόμουν!"
Μετά με κοίταξε και πρόσθεσε: " Ρώτησα χθες το βράδυ πριν κοιμηθώ τον Θεό για να βεβαιωθώ ότι είχα αρκετά χρήματα για να αγοράσω αυτή την κούκλα ώστε να την δώσει η μαμά στην αδερφή μου. Και με άκουσε! '' ' Ήθελα επίσης να έχω αρκετά χρήματα για να αγοράσω στην μαμα μου ένα λευκό τριαντάφυλλο,και με το που ζήτησα να σήμερα μπόρεσα να τα καταφέρω. Η μαμά μου λατρεύει τα λευκά τριαντάφυλλα.
Μετά από λίγο,ήρθε η ώρα να φύγω από το εμπορικό κέντρο αλλά δεν μπορούσα να βγάλω αυτόν τον μικρούλη από το κεφάλι μου.
Καθώς περπατούσα θυμήθηκα ότι πριν από δυο μέρες διάβασα σε ένα άρθρο από μια τοπική εφημερίδα για έναν μεθυσμένο σε ένα φορτηγό, ο οποίος τράκαρε ένα αυτοκίνητο που οδηγούσε μια νεαρή γυναίκα και ένα κοριτσάκι.Το παιδί πέθανε αμέσως και η μητέρα της έμεινε τραυματισμένη σε κρίσιμη κατάσταση. Η οικογένεια έπρεπε να αποφασίσει αν θα τραβήξει την πρίζα από το μηχάνημα της ζωής, επειδή η νεαρή γυναίκα δεν θα μπορούσε να ανακάμψει από το κώμα που βρισκόταν.
Μήπως αυτή να ήταν η οικογένεια του μικρού μου φίλου;
Δύο μέρες μετά από αυτή τη συνάντηση,διάβασα στην εφημερίδα ότι η νεαρή γυναίκα τελικά πεθάνε. Δεν μπορούσα να μην σταματήσω να αγοράσω ένα μπουκέτο λευκά τριαντάφυλλα και να τα πάω στο γραφείο τελετών,όπου εκτέθηκε η σωρός της νεαρής γυναίκας.
Ήταν εκεί, μέσα στο φέρετρό της, κρατώντας ένα πανέμορφο λευκό τριαντάφυλλο με τη φωτογραφία του μικρού και την κούκλα να γέρνει στο πλάι,με δάκρυα στα μάτια, ένιωσα εκείνη την στιγμή ότι η ζωή μου είχε αλλάξει για πάντα...
Η αγάπη που είχε ο μικρός για τη μητέρα και την αδερφή του ήταν μοναδική. Και σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, ένας μεθυσμένος οδηγός του τα πήρε όλα...
ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΟΤΑΝ EXETE ΠΙΕΙ ΑΛΚΟΟΛ!
Οδηγούμε υπεύθυνα οδηγούμε προσεχτικά!
Τώρα έχετε 2 επιλογές:
1) Κοινοποιήστε αυτό το μήνυμα, ή
2) Αγνοείστε το σαν να μην άγγιξε ποτέ την καρδιά σας.
ΛόΓιΑ ΨυΧήΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: