17 Οκτωβρίου 2020

Τι είπε η Παναγία σε έναν ευσεβή Κύπριο, 10 χρόνια πριν την εισβολή.

 Το 1964, δέκα χρόνια πριν την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρου, παρουσιάστηκε η Παναγία σε έναν ευσεβή Κύπριο και τον είπε:

- Νίκο (έτσι τον έλεγαν), σε δέκα χρόνια η Κύπρος θα πάθει μεγάλες καταστροφές από τους Τούρκους και εσείς οι Κύπριοι θα υποφέρετε. Γι' αυτό θέλω παιδάκι μου, να σηκώνεσαι κάθε βράδυ στις 12 και να προσεύχεσαι μέχρι τις 3 τα ξημερώματα.
- Μα Παναγία μου, εφόσον θα γίνουν τα γεγονότα, για ποιό λόγο εγώ να προσεύχομαι, να αγρυπνώ και να χάνω τον ύπνο μου;
- Διότι παιδάκι μου με την προσευχή, τα γεγονότα θα γίνουν λιγότερο οδυνηρά.
Πράγματι ο Νίκος υπάκουσε και σηκωνόταν τα βράδυα. Όμως το πρωΐ που πήγαινε στη δουλειά, ο εργοδότης του διαπίστωσε, ότι ήταν μειωμένη η απόδοσή του στο χώρο της εργασίας. Οπότε μια μέρα τον ρωτάει:
- Νίκο συμβαίνει κάτι; Το τελευταίο διάστημα σε βλέπω πολύ κουρασμένο.
Τότε εκείνος αποκάλυψε το όραμα που είχε από την Παναγία μας και ότι σηκώνεται τα βράδυα και προσεύχεται. Ο εργοδότης ήταν ευσεβής άνθρωπος και όταν άκουσε περί τίνος πρόκειται, του είπε:
- Να συνεχίσεις Νίκο να σηκώνεσαι τα βράδυα και να προσεύχεσαι, εφόσον σου το είπε η Παναγία και ας έχεις μειωμένη απόδοση στη δουλειά...
Ιεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος (1916 - 1982)

Δεν υπάρχουν σχόλια: