18 Απριλίου 2019

Η θαυματουργή ίαση μικρής Τουρκάλας στο αγίασμα τ’ Άη Θέρισσου.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, σύννεφο και υπαίθριες δραστηριότητες.......Ο ταξιτζής στην ερώτηση λοιπόν αν είναι Τουρκοκύπριος απάντησε:-
«Όχι είμαι Τούρκος».
-«Να! Σε ρωτώ, γιατί σε είδα που έκανες τον σταυρό σου όπως εμάς κι απόρησα». Έμεινε λίγο σιωπηλός ο Τούρκος ταξιτζής κι ύστερα συνέχισε:
- «Να σου πω», μου λέγει, η γυναίκα μου είναι Τουρκοκύπρια κι έχουμε ένα μικρό κοριτσάκι. Το κοριτσάκι μας είχε μεγάλη αρρώστια. Έλιωνε το κοριτσάκι, κατάλαβες; Έλιωνε. Πήραμε το κοριτσάκι σε γιατρούς στο εξωτερικό γιατί θα πέθαινε. Πήγαμε Τουρκία, πήγαμε Ισραήλ μα τίποτε, μας είπαν θα πεθάνει...

Η γυναίκα μου επέμενε να το πάρουμε στο αγίασμα τ’ Άη Θέρισσου. Εγώ όμως δέν δεχόμουν. Όταν κατάλαβα πως πλησίαζε το τέλος του παιδιού μου δέχτηκα. Τι να κάμω; Βάλαμε αγίασμα στο κοριτσάκι, από πάνω ως κάτω κι έγινε εντελώς καλά. Έγινε εντελώς καλά. Από τότε χωρίς να γίνω Χριστιανός, κάθε φορά που περνώ από το αγίασμα τ’ Άη Θέρισσου, κάνω το σταυρό μου όπως τον κάνετε εσείς, για να ευχαριστήσω τον Άγιο». .............................................................
https://proskynitis.blogspot.com/2014/12/blog-post_10.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: