15 Ιουλίου 2011

Διδαχές του Γέροντος Παϊσίου

- Γέροντα, είναι μερικοί άνθρωποι, πού ενώ έχουν ακούσει πολλά για τον Χριστό, δεν λένε ν' αλλάξουν. Δεν γυρίζουν! Τί συμβαίνει μ' αυτούς;

- Αυτοί είναι πολύ γυρισμένοι από την άλλη μεριά καί θέλει πολλή προσευχή για να γυρίσουν από την καλή μεριά. Εάν ένας άνθρωπος είναι καλός, πονετικός, μην τον φοβάσαι. Αν, π.χ. πίνει ή παίζει χαρτιά καί έχει άλλα πάθη καί δεν πιστεύει, αλλά όταν δει έναν φτωχό, λυπάται, ταράζεται, θέλει να βοηθήσει, αυτόν μην τον φοβάσαι, θα τον βοηθήσει ο Χριστός. Αλλά αν κάποιος είναι σκληρός καί παρ' όλο που ’χει πολλά επιμένει καί σκληραίνει, αυτός... δεν πάει καλά!!!...

»Να, ήταν μια γυναίκα στην Αυστρία, πολύ πλούσια. Ξόδεψε όλη την περιουσία της στους φτωχούς. Δίνε από δω, δίνε από κει, στο τέλος έμεινε χωρίς τίποτα. Φρόντισαν εκεί κάτι γνωστοί της καί την έβαλαν σ' ένα αριστοκρατικό γηροκομείο. Πήγαινε εκεί κάποιος γνωστός μου καί της έλεγε για τον Χριστό. Αυτή δεν πίστευε. «Σε παρακαλώ, ας αλλάξουμε κουβέντα», του ’λεγε. Στο τέλος, μια φορά της παρουσιάστηκε ο ίδιος ο ΧΡΙΣΤΟΣ. Όχι σε όραμα, αλλά φανερά. Μετά, κλάματα αυτή καί μετάνοια. «Που μου ’λεγες εσύ κι εγώ δεν πίστευα», έλεγε στον γνωστό μου.
»Όταν ερχόταν καί μου ’λεγε να κάνω προσευχή γι’ αυτήν, όχι, του ’λεγα, δεν κάνω, γιατί αυτή δικαιούται τη θεία βοήθεια.
»Μέχρι εκεί καταδέχεται ο ΧΡΙΣΤΟΣ, να έρθει ο ίδιος!
Βιβλιογραφία: «Ο πατήρ Παΐσιος μου είπε» του Αθαν. Ροκοβαλή

Δεν υπάρχουν σχόλια: