13 Αυγούστου 2010

Ευλάβεια στην Παναγία Θεοτόκο

Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
Να έχετε ευλάβεια σε όλους τους Αγίους της Εκκλησίας, και περισσότερο στην Δέσποινα Μαρία, διότι όλοι οι Άγιοι είναι δούλοι του Χριστού, η δε Θεοτόκος είναι Βασίλισσα του ουρανού και της γης, ήτις παρακαλεί τον εύσπλαχνο Χριστό για τις αμαρτίες μας. Δια τούτο πρέπει καί ημείς να τιμούμε την Δέσποινά μας με νηστείες και ελεημοσύνες...


Ένας άνθρωπος ονομαζόμενος Ιωάννης νικήθηκε και έγινε κλέπτης, έγινε και καπετάνιος σε 100 κλέπτες' αλλά είχε πολλή ευλάβεια στην Θεοτόκο και κάθε πρωί καί εσπέρας έλεγε τους Χαιρετισμούς της Παναγίας. Θέλοντας ο πανάγαθος Θεός να τον σώσει για την ευλάβεια οπού είχε στην Θεοτόκο, έστειλε έναν άγιο ασκητή, τον όποιον άμα είδαν οι κλέπτες τον έπιασαν. Τους λέγει ο ασκητής: Σάς παρακαλώ, να με υπάγετε στόν καπετάνιο σας, διότι έχω να σας ειπώ λόγο δια το καλό σας. Τον υπήγαν στον καπετάνιο καί του λέγει: Κράξε μου όλα τα παλληκάρια να έλθουν να σας ειπώ ένα λόγο. Τους κράζει ο καπετάνιος και ήλθαν. Λέγει ο ασκητής: Δεν έχεις άλλον; Έχω, λέγει, ένα μάγειρα. Λέγει του ο ασκητής: Κράξε τον να έλθει. Καί άμα ήλθε, δεν μπορούσε να ιδεί τον ασκητή ο μάγειρος, αλλά γύριζε το πρόσωπό του σε άλλο μέρος. Τότε λέγει ο ασκητής στον μάγειρα: Εις το όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού σε προστάζω να με ειπείς ποιος είσαι καί τις σε έστειλε καί τί κάμνεις εδώ πού κάθεσαι; Απεκρίθη ο μάγειρος καί λέγει: Εγώ είμαι ψεύτης και πάντοτε το ψεύδος λαλώ, αλλά τώρα, επειδή με έδεσες με το όνομα του Χριστού, δεν ημπορώ παρά να ειπώ την αλήθεια. Εγώ λοιπόν είμαι διάβολος, καί με έστειλε ο μεγαλύτερός μου να δουλεύω τούτον τον καπετάνιο καί να τον φυλάγω να τον ευρώ καμμία ημέρα οπού να μη διαδάζει τους Χαιρετισμούς της Παναγίας να τον βάλω στην κόλαση. Καί έχω τώρα 14 χρόνους όπου τον φυλάγω, καί δεν βρήκα καμμία ημέρα οπού να μη διαβάζει το «Άγγελος πρωτοστάτης». Τότε λέγει ο ασκητής: Σε προστάζω εις το όνομα της Αγίας Τριάδος να γίνεις άφαντος, καί πλέον να μη πειράξεις τους χριστιανούς. Καί ευθύς έγινε άφαντος ο διάβολος ωσάν καπνός. Τότε δίδαξε ο ασκητής τους κλέπτες καί άλλοι έγιναν καλόγηροι καί άλλοι υπανδρεύθηκαν καί έκαμαν καλά έργα καί εσώθησαν. Δια τούτο σας συμβουλεύω όλους, άνδρες και γυναίκες, να μάθετε το «Άγγελος πρωτοστάτης», να το λέγετε στην προσευχή σας. Καί αν θέλετε, πάρετε το «Αμαρτωλών σωτηρία», οπού έχει 70 θαύματα της Θεοτόκου, από τα οποια σας είπα ένα δια να καταλάβετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: