9 Μαρτίου 2023

Από το... "πάμε κι όπου βγει" μέχρι το... "πάτα πάνω μου για να βγεις" έτη φωτός η απόσταση....

 


"Πάτα πάνω μου για να βγεις..."
Ταξίδευε φορώντας ένα κίτρινο φούτερ.
Αυτό θυμόταν η 25χρονη Ευγενία για τον νεαρό που μετά το δυστύχημα στα Τέμπη της είπε:
«Πάτα πάνω μου για να βγεις».
Αυτόν τον νεαρό αναζητούσε μέσω social media προκειμένου να του εκφράσει τη βαθιά της ευγνωμοσύνη που τη βοήθησε να βγει από το 3ο βαγόνι του μοιραίου Intercity 62.
Και η αναζήτηση απέδωσε.
Πρόκειται για τον 20χρονο Μιχάλη Κλάψη από τους Λειψούς, ο οποίος είναι φοιτητής στη Θεσσαλονίκη, στην ίδια σχολή με τον Ανδρέα Αλικανιώτη.
«Πάτα πάνω μου για να βγεις» είπε ο Μιχάλης Κλάψης στην συνεπιβάτιδα του στα Τέμπη.
Εκτός από την Ευγενία, βοήθησε μια μητέρα με ένα μωρό. Μια μητέρα που τη στιγμή της σύγκρουσης τάιζε το μωρό της.
"Το έχασε και ευτυχώς το βρήκα ζωντανό κάτω από το κάθισμά μου" ανέφερε. Και τους δύο τους έβγαλε μέσα από ένα τζάμι που έσπασαν κάποιοι άλλοι επιβάτες.
Από το... "πάμε κι όπου βγει" μέχρι το... "πάτα πάνω μου για να βγεις" έτη φωτός η απόσταση.
Αυτά τα παιδιά μας κάνουν να ελπίζουμε ότι μπορεί να φτιάξουν έναν καλύτερο κόσμο από αυτόν που τα αναγκάσαμε να ζουν.
Μπράβο
λεβέντη μου, μας δίνεις ελπίδα ότι υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι με ενσυναίσθηση, ανθρωπιά, ευαισθησία και αγάπη για τον συνάνθρωπο ...!!!
Αθανάσιος Διαμαντής

Δεν υπάρχουν σχόλια: