19 Νοεμβρίου 2021

-Από που αντλείς δύναμη;


 -Από που αντλείς δύναμη;

«Από την πίστη μου. Από τα Ευαγγέλια, από τα λόγια του Χριστού και των Αγίων Πατέρων. Αυτά κουβαλάω στα χαρτάκια μου και όλα αυτά για εμένα είναι οδηγός ζωής. Της ζωής μου».
-Τι περιμένεις από τον Θεό;
«Να με αξιώσει να τελειώσω τη δουλειά μου. Πότε θα βάλω τέλος, δεν ξέρω. Πιστεύω ότι το τέλος θα το νιώσω».
...
-Τι ακούς τώρα;
«Αυτή την εποχή ακούω βυζαντινούς ύμνους ηχογραφημένους σε μοναστήρια...».
...
-Ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που έκανες στο καμαρίνι προτού να βγεις στη σκηνή;
«Μια νοερή προσευχή να μην ξεκουρδιστεί η κιθάρα μου ή να μην αλλάξω τα λόγια των τραγουδιών μου».
-Έχεις γούρι;
«Έχω γούρι. Ένα κομπολόι-κομποσχοίνι από έναν γέροντα».
...
-Τι θα έλεγες τώρα στον Χρήστο;
«Χρήστο, υπήρξες ευλογημένος. Εργατικός. Τυχερός».
(† Χρήστος Κυριαζής-τραγουδιστής, απόσπασμα συνέντευξης για το Newsbomb.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: