29 Οκτωβρίου 2020

Το μεγαλείο της ανθρωπιάς!!!

 Ανάρτηση της κυρίας Ευγενίας Κρητικού:

Αρχικά θέλω να σας πω , πως περιορισμένοι φίλοι μου βλέπετε αυτή την ανάρτηση . Και παρακάτω θα καταλάβετε γιατί ....
Ξύπνησα , λοιπόν και σήμερα ....
Δόξα τω Κυριω !
Ακολουθώντας την γνωστή συνήθεια πάω στο παράθυρο να δω την θάλασσα . Καθρέφτης ! Αύγουστος έξω ...
Το γνωστό γκρι πλοίο του πολεμικού ναυτικού μας εδώ μέσα στον κόλπο των Πηγαδιων...
Έχουμε πει κι είναι το σωστό να μην δίνουμε πληροφορίες για τα πλοία και τα υποβρύχια που ... βλέπουμε !
Έγινε κάτι όμως που με συγκλόνισε ...
Το σκέφτηκα 2 μέρες κι αποφάσισα να το μοιραστώ μαζι σας .
Όλες αυτές τις μέρες που είμαι εδώ βλέπω με βάρκες τα παλληκαρια που υπηρετούν στα πλοία αυτά να βγαίνουν τα πρωινά στο νησί .
Ξεχωρίζουν . Φορούν ειδικές στολές .
Βιαστικά ψωνίζουν και επιστρέφουν ...
Το Σάββατο λοιπόν το πρωί ήμουν σε ένα φούρνο - ζαχαροπλαστείο .
Ήταν εκεί περίπου 10 τέτοια παλληκαρια .
Αγόραζαν γλυκά !
Απ έξω ένας αξιωματικός τους
Την ώρα που πήγαν να πληρώσουν μέσα στο ζαχαροπλαστείο ήταν κι η κ Μπιζεκη . Όλοι την γνωρίζετε ...
Καθώς και τον γιο της τον Θανάση τον κολλητό φίλο του αδελφού μου που έφυγε τόσο άδικα στα 50 του . Τον Θανάση όλων μας !
Τους προσπέρασε λοιπόν η κ Ιουλια και είπε στην κοπέλα στο ταμείο : εγώ θα πληρώσω ότι πήραν τα παιδιά ..,
Αυτά τα έχασαν !
Είχαν πάρει αρκετά ...
Βγήκε ένα και φώναξε τον αξιωματικό τους
Πλησιάζει και ρωτά την κ Ιουλια : Γιατί θα πληρώσετε τα γλυκά μας εσείς Κυρία με πολύ ευγένεια ...
Γιατί του απαντά : Ο γιος μου σαν σήμερα έφυγε από την ζωή πριν τέσσερα χρόνια κι υπηρέτησε στο πολεμικό ναυτικό !
Ο άνθρωπος κοιτούσε την μαυροφορεμένη μάνα ..τα χάσε!
Εγώ εκλαιγα ...θυμήθηκα τον Θανάση τον Μηνα μας τον βάτραχο ...
Τότε ...ο αξιωματικός στάθηκε προσοχή μπροστά στην κ Ιουλια και ξηλώνει από το στήθος του τα γαλόνια του η πουλάδες λέγονται αυτό δεν το γνωρίζω και ...της τα δίνει !
Έτσι της λέει από μας για τιμή στον γιο σας ! Άκουσα τους λυγμούς της κοπέλας στο ταμείο ..
Έφυγα και δεν έβλεπα τον δρόμο να πάω σπίτι μου ...
Μόνο υπερηφάνεια για τα παλληκαρια αυτά !
Που μας προστατεύουν από τους ...απέναντι !
Σαν ακρίτας το ζω από παιδί !
Η 28 Οκτωβρίου δεν θα γιορταστεί . Όμως αυτούς τους δύσκολους καιρούς που βιώνει το κάθε Ελληνικό σπίτι η ιθαγένεια πρέπει να μας ενώσει !
Γιατί Έλληνας γεννιέσαι !
Ποτε δεν γίνεσαι !
Καλημέρα ...καλημέρα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: