5 Νοεμβρίου 2016

ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΕ ΑΘΕΟ ΑΔΕΡΦΟ...

Καλή μου ..., διαβάζω ότι είσαι άθεα και χλευάζεις όσους πιστεύουν στον Χριστό.
Εγώ φίλη μου, δεν θα σε μπλοκάρω ή θα σε κατακρίνω ή θα νευριάσω μαζί σου.
Αντιθέτως σου λέω, πως άθεος ήμουν, μέχρι που μια στιγμή πήρα μία Εικόνα Του και ζήτησα δύο πράγματα...
Να μάθω τι είμαι και γιατί δεν βλέπω τον Χριστό και να δω αν υπάρχεις... Του είπα!
Και αποφάσισα όπως στην γιόγκα, να πειραματιστώ και στην Ορθοδοξία, με νηστεία λογισμών, αφαγία, λέγοντας το Πάτερ ημ
ών και την Ευχή "Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησέ με τον αμαρτωλό" και μελετώντας την Αγία Γραφή και με σκοπό να κοινωνήσω. Να το κάνω δηλαδή, όπως λένε σωστά...
Το αποτέλεσμα ήταν, ενώ κάπνιζα, να αισθανθώ πανάλαφρος για τρεις ημέρες, χωρίς φαγητό και νερό και τσιγάρο, και να βλέπω δαιμόνια πίσω μου, μαύρες σκιές, που φώναζαν να επιστρέψω...
Είδα Φως στην Εικόνα Του και την ψυχή μου, ένα μαύρο πράμα, σαν καπνός από τζάκι...
Μετά τρεις ημέρες έκλαιγα, για το ποιος ήμουν και για αμαρτίες, που θεωρούσα μικρές, από μικρή ηλικία...
Και το κορυφαίο, γλυκιά μου ..., ήταν, πως ενώ ήμουνα ξύπνιος, άκουγα την Ευχή να την λέει η καρδιά μου και έβλεπα έναν Υπέροχο Κόσμο, που οδηγούσε στον Χριστό, που δεν ήξερα, αλλά γνώριζα(!) και που δεν μπορώ με λόγια να πω, πόσες αισθήσεις είχα και το αντιλαμβανόμουνα, όλο Αυτό το Υπερθέαμα!!!!
Και με μεγάλη Ανάγκη οδηγήθηκα στο Μυστήριο της Εξομολόγησης και μετά Κοινώνησα.
Και συνάδερφοί μου, βλέπανε Φως και Λάμψη στο πρόσωπό μου(!) και μάλιστα μία φίλη, με ρωτούσε τι ενυδατική χρησιμοποιώ, πειράζοντάς με...
Μετά έψαξα και βρήκα τι ήταν όλα αυτά. Στο διαδίκτυο, περιγράφονται από αιώνια συγγράμματα Αγίων του Χριστού, ως Καρποί Αγίου Πνεύματός Του, με συγκεκριμένες Ονομασίες, όπως Αδαμιαίος Θρήνος, Τριήμερη Αφαγία, Καρδιακή Νοερά Προσευχή και Άκτιστο Φως, που σε εμένα φυσικά, ήταν οι Αποδείξεις που ζητούσα και επέμενα να δω...
Τελευταία θα ήθελα να σου πω, πως ήμουνα τόσο δύσπιστος, που ενώ είχα δει βίντεο με δαιμονισμένους, που καταριούνταν για κάποιον λόγο, τον Χριστό και αποκάλυπταν αλήθειες των παρευρισκομένων δύσπιστων, ούτε και στον διάβολο πίστευα!
Συγνώμη αν σε κουράζω, αλλά δεν έχω λόγο να σε κατηγορήσω, που δεν βλέπεις Θεό και λες πως οι Χριστιανοί, οι σωστοί Χριστιανοί, είναι ανόητοι. Το μόνο που μπορώ να πω, είναι πως τώρα, θα είμαι εγώ κατακριτέος, περισσότερο από εσένα, αν δεχτώ να επιστρέψω στα σκοτάδια μου, που είχα ως οργισμένος άθεος.
Η ζωή είναι πολύ μικρή, να μένω δογματικός, σε λιγοστές γνώσεις.
Και Ελεύθερος Άνθρωπος για εμένα, είναι εκείνος, που δοκίμασε με ασφάλεια, όλους τους τρόπους να ζήσει και επέλεξε τελικά τον Καλύτερο, για να πεθάνει...
Με αγάπη για εσένα και τον Χριστό, των ματιών μου, Άσωτος Υιός.


(Ύστερα από όσα της έγραψα με μπλοκάρισε. Εγώ το μόνο που θέλω να πω σε όλους όσους πολεμούμε τους άθεους, είναι ότι δεν είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί, αλλά μοιάζουμε με Αιρετικούς Σταυροφόρους και Δογματικούς Φιλοσόφους και αιτία απώλειας και των αδερφών μας γινόμαστε. Αφού, αν γνωρίσουμε, έστω την Επιφάνεια του Ζωντανού Χριστού μας και Θεού όλων μας, θα κλάψουμε μαζί με τον εαυτό μας και όσους δεν Τον γνώρισαν...)


Δεν υπάρχουν σχόλια: