10 Οκτωβρίου 2010

Συγνώμη

Ήθελα όλο αυτό τον καιρό να ζητήσω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ.
Συγνώμη που είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα και θέλω να παραμείνω.
Συγνώμη που πονάω για την Πατρίδα μου και δεν θέλω να την βλέπω να την διαμελίζουν, να την κατασπαράζουν τα όρνεα.
Συγνώμη που είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη και εξοργίζομαι όταν με χλευάζουν για αυτό μέσα στην ίδια μου την χώρα...
Συγνώμη που πονάω όποτε ακούω ότι οι συνάνθρωποι μου καθημερινά σκοτώνονται, εξευτελίζονται για λίγα ευρώ.
Συγνώμη που αγανακτώ καθημερινά στα όσα ακούω, διαβάζω, μαθαίνω να λέγονται για τους Έλληνες.
Συγνώμη που το να υπερασπίζομαι τα ιδανικά, τα ήθη, τα πιστεύω και τις παραδόσεις, της χώρας αυτής που με γέννησε με μεγάλωσε και με γαλούχησε, με κάνουν να φαίνομαι "ρατσίστρια" χωρίς να είμαι.
Συγνώμη που ενώ με θέλετε ένα άβουλο ρομπότ παλεύω με νύχια και με δόντια να κρατήσω την ανθρώπινη φύση μου και την λογική μου.
Συγνώμη που σας χαλάω τα σχέδια, αλλά πιστέψτε με δεν είμαι η μόνη, είναι πάρα πολλοί σαν εμένα και καθημερινά γίνονται και περισσότεροι.
Γιατί μπορεί για εσάς να είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής και δύναμης αλλά για όλους εμάς είναι αγώνας ζωής, μάχη να κρατηθούμε ζωντανοί να μην χάσουμε την ψυχή μας έτσι ώστε όταν θα έρθει η ώρα να την παραδώσουμε να είμαστε ευτυχισμένοι που την κρατήσαμε καθαρή και άγγιχτη όπως ακριβώς πρέπει να είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: