28 Φεβρουαρίου 2019

Ή είσαι χριστιανός, ή δεν είσαι.....


Η εικόνα ίσως περιέχει: φαγητό και υπαίθριες δραστηριότητεςΚάθε Τσικνοπέμπτη θυμάσαι να φας κρέατα και να τσικνιστείς. Τότε είναι καλός ο χριστιανισμός και οι χριστιανοί. Ομοίως και τα Χριστούγεννα θυμάσαι να φας γαλοπούλα, του Ευαγγελισμού ψάρια, το Πάσχα σούβλες, ακόμα και την Καθαρά Δευτέρα που δεν τρώνε ούτε λάδι, εσύ το έκανες φαγοπότι. Τότε σ' αρέσουν τα χριστιανικά έθιμα.
Από την Απόκρεω, όμως, που παύουμε να τρώμε κρέας ως το Πάσχα δεν το τηρείς, δικαιολογούμενος ότι είναι κακοί οι χριστιανοί, ότι φταίνε οι άλλοι κ.ο.κ. Ότι υπάρχει την Μεγάλη Τεσσαρακοστή νηστεία, προσευχή, εξομολόγηση, εκκλησιασμός, θεία κοινωνία, αυτά δεν μας συμφέρουν και τα ξεχνάμε, βρίσκοντας δικαιολογίες ότι φταίνε οι παπάδες, τα μοναστήρια, οι πιστοί, η κυρά Μαρίκα.....
Αγαπητέ, ή είσαι χριστιανός, ή δεν είσαι. Όχι τα καλά και συμφέροντα της κοιλιάς μας. Δεν είναι καλός ο χριστιανισμός όταν έχει μόνο φαΐ, αλλά η πνευματική τροφή είναι πολύ σημαντικότερη. Υπάρχει πνευματικός αγώνας και ζωή.... Η ψυχή του ανθρώπου είναι πολυτιμότερη από τη σάρκα. Η ψυχή είναι αθάνατη, ενώ η σάρκα αποσυντίθεται.....
σ.α.

6 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ!...
    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΧ ΝΗΣΤΕΨΕΙ ΓΙΑ 40 ΜΕΡΕΣ(Ή ΚΑΙ ΌΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ) ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠ' Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ(ΠΧ ΨΩΜΙ ΜΕ ΤΥΡΙ Ή ΜΙΑ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΚΡΕΑΣ ΓΙΑ ΓΕΥΜΑ), ΑΥΤΟ ΔΕ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΆΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΩΣ ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΌΣΟ ΛΙΤΗ-ΕΛΑΧΙΣΤΗ-ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ;;...
    ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΡΟΦΩΝ, ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΝΗΣΤΕΙΑ(= ΜΗ ΛΑΙΜΑΡΧΙΑ/ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΤΡΟΦΗ/ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΦΑΓΗΤΟ);;...
    ΌΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ Η ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΗΡΗΣΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ!... ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΛΟΓΟ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΈΤΡΩΓΕ ΈΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΥΡΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Ή ΤΗ Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΌΣΟ ΛΙΤΟΔΙΑΙΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΉΤΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι θέμα ΤΑΞΗΣ, ώστε να μην κάνει ο καθένας του κεφαλιού του. Ο Χριστός είπε "νηστεύετε" και όταν αναλήφθηκε έμεινε στον κόσμο μας το Άγιο Πνεύμα του Θεού, το οποίο αναπαύεται σε Αγίους ανθρώπους. Αυτοί οι πνευματοφόροι Πατέρες για να μήν γίνονται υπερβολές ή διάφορα ανθρωποκαμώματα όρισαν πως θα είναι η νηστεία, η προσευχή, η θεία λειτουργία. Και το σπουδαιότερο, όρισαν ότι ο κάθε χριστιανός πρέπει να εξομολογείται, να έχει πνευματικό. Αυτός βάσει της Ορθοδόξου πίστεως θα του δώσει καθοδήγηση γι' αυτά που ρωτάτε. Αν από μόνοι μας δημιουργούμε προφάσεις-δικαιολογίες για να κάνει ο καθένας ότι θέλει και στο τέλος να μην νηστεύουν αλλά να κοροϊδεύουν. Αν έχει πρόβλημα φτώχειας, αρρώστιας ή βλακείας κλπ ο νηστευόμενος θα του πει ο εξομολόγος του τι νηστεία να κάνει. Χωρίς πνευματικό δεν λέγεται κανείς χριστιανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος01 Μαρτίου, 2019

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΟ Σ Υ Γ Κ Ε Κ Ρ Ι Μ Ε Ν Ο ΕΡΩΤΗΜΑ!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΛΟΓΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΌΣΟ ΕΚ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΣ ΛΙΤΟΔΙΑΙΤΟΣ-ΙΣΧΝΟΣ ΚΙ ΑΝ ΉΤΑΝ, ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΑΠΛΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ;;...
    ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΈΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑ:
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΠΧ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΤΣΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ, ΈΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΕΙ, ΠΑΡΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ ΕΙΚΟΝΑ(Ή ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗΣ Ή ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥ!!);;... ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΤΙΜΩΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΊΔΙΟ(Η ΠΑΝΑΓΙΑ);;... ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ Ή ΤΗΣ ΆΛΛΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ, Ή Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Ή ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ;;;...
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ Σ Υ Γ Κ Ε Κ Ρ Ι Μ Ε Ν Α(ΌΧΙ, "ΈΤΣΙ ΟΡΙΖΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ" ΚΤΛ ΚΤΛ)!...
    ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΓΕΝΝΟΥΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΥΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ!...
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ(ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΆΘΕΟΣ ΟΥΤΕ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΆΛΛΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΔΟΓΜΑ Ή ΔΟΞΑΣΙΑ)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα γνωρίζετε ότι από τον Χριστιανισμό και ειδικά από τον παπισμό έχουν διαρρεύσει 5.000 αιρέσεις (Από την Ορθοδοξία προήλθε μόνο μία). Όλοι αυτοί σκεφτόντουσαν και αναρωντιόντουσαν παρόμοια θέματα μόνο και μόνο για να μήν κάνουν υπακοή στην Εκκλησία και να μην υποταχθούν στην καθοδήγηση πνευματικού.
    Ναι, θα ζητήσει λόγο ο Θεός στον ανυπάκουο, διότι έκανε του κεφαλιού του. Είναι απλό. Ο ανυπάκουος διακατέχεται από το πάθος του εγωϊσμού, της φιλαυτίας, της οίησης και πολλών άλλων. Και το κυριότερο, της πλάνης. Διότι δεν καταλαβαίνει ότι εκτός Εκκλησίας δεν σώζεται.
    Στην προσκύνηση των εικόνων τιμάμαι το πρόσωπο που εικονίζεται. Δεν έχει σχέση τι είδους εικόνα είναι. Η Παναγία είναι μία. Όμως, όταν κάποιος αρκείται στο να κάνει μόνος του ότι νομίζει, προσκυνώντας την εικόνα του σπιτιού του, μένοντας σ' αυτό και θεωρώντας ότι είναι αρεστό στο Θεό έτσι όπως σκέφτεται, και δεν εξομολογείται, δεν νηστεύει κανονικά, δεν εκκλησιάζεται, δεν κοινωνεί, είναι μάταιο και επικίνδυνο το να αγωνίζεται κανείς μόνος όπως εκείνος νομίζει. Δεν θα σωθεί....
    Δεν έγραψα εγώ ότι η νηστεία είναι παράδοση. Έγραψα ότι είναι θέμα τάξης της Εκκλησίας για να μην κάνει ο καθένας ότι θέλει. Η νηστεία είναι πάνω από όλα παθοκτόνος. Φανταστείτε στην οδήγηση, στην εργασία, στον αθλητισμό κλπ, να έκανε ο καθένας ότι ήθελε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος02 Μαρτίου, 2019

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΈΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΟ!!...
    ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ!...
    ΩΣΤΟΣΟ, ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΌΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ(ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΗΣ), ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΈΓΡΑΨΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΔΗΛΑΔΗ ΌΤΙ ΠΑΝΤΟΥ (ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ)ΤΙΜΑΤΑΙ ΤΟ ΊΔΙΟ ΆΓΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΙΚΟΝΑΣ(ΌΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΥΝΑΜΗ ΈΧΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΈΧΕΙ ΚΑΙ Η ΆΛΛΗ)!...
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος02 Μαρτίου, 2019

    ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ(5ο ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ), ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ: ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΈΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΚΤΛ!... ΜΙΛΗΣΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ(ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΗΣΤΕΙΑ, ΌΧΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ!) ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ Ή ΜΗ ΕΙΚΟΝΕΣ!... ΤΙΠΟΤΑ ΆΛΛΟ!...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή